Tijd  één uur 48 minuten

Uitgevoerd november 2008

9,0

3896 maal bekeken, 215 maal gedownload

nabij Sant Llorenç de Morunys, Catalunya (España)

Ruta que ja m'havia baixat del Sr. JAMES (http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=203981) però amb alguna variant i en sentit invers. Val a dir que les primeres rampes i tal com les vaig trobar (amb molt de fang) son una mica tècniques però que es poden fer amb qualsevol totterreny. També al tram final vaig haver de variar el trajecte ja que el pagés havia tallat el pas amb unes bales de palla. Durant vora 1 km i mig, dubto que hagués passat cap vehicle en molts anys. El camí és molt estret i amb unes esquerdes molt fondes que, millor no que no entri cap roda. Llevat tot això, és un camí a molt divertit i a l'abast de qualsevol 4x4. També es pot fer amb btt, que de ben segur encara ha de ser més divertit.
A més de la petita variant, en aquest track també podeu extreure el perfil per si algu la vol fer amb btt.

1 reactie

• Sr_James 9-nov-2008

Hei company! està molt bé això de compartir rutes :).Ja em pensava que finalment aquell sector donaria problemes... menys mal que hi han vàries pistes que enllacen amb el track. En qualsevol cas, prenc nota de la drecera per si vaig un altre cop. Si et va agradar el primer sector (Llosa del Cavall) et recomano que enlloc de anar al sud vagis al est, al Pla de Busa i que baixis des d'alla fins la Ctra. de Berga. La pista està molt bé per fer-la amb 4x4 o btt (des del Pla de Busa es una baixada fenomenal). Merci pels comentaris!