Moving time  één uur 15 minuten

Uitgevoerd november 2018

6,0

327 maal bekeken, 13 maal gedownload

nabij Sant Esteve de Palautordera, Catalunya (España)

> Català:
Ruta per a 4x4 preferible amb reductora. No aconsellable per a SUV's el primer tram de Sant Esteve a Mosqueroles, s'ha de creuar el riu de la Tordera (en aquesta ocasió portava força aigua), i pel pronunciat desnivell un cop creuat el riu.
Un recorregut interessant pel Montseny on trobareu molta pau enmig de boscos d'avets, pins, alzines i castanyers, a més de bones vistes.
A partir de Mosqueroles les pistes estan en bon estat i molt cuidades, fent que la resta de la ruta sigui de baixa dificultat.
- Important! Al arribar al Càmping Riera del Siuret hi ha dues opcions per arribar-hi al destí proposat de la ruta en la Costa del Montseny:
Opció A. Seguir la ruta que trobeu en el track però... és de pas exclusiu per a veïns (!!!). Aquesta "arriscada" opció ens portarà per un itinerari de pistes bones fins arribar a la carretera asfaltada de Fontmartina a Santa Fe del Montseny. A partir d'aquí podeu escollir, a l'esquerra a la Costa del Montseny i a la dreta, al Turó del l'Home i Santa Fe del Montseny.
Opció B. Pot ser la més recomanable vista la limitació de circulació de l'anterior. En aquest cas, passarem per la dreta del Restaurant Can Riera de Siuret (Càmping Riera del Siuret), i seguirem pel Camí de La Costa del Montseny a Can Riera del Siuret, fins arribar al nostre destí. No hi ha track d'aquesta segona opció, però el camí és fàcil de seguir.
Escolliu la que més us "agradi".
Ruta feta amb un Land Rover Discovery Td5.
Espero us agradi i si feu la ruta, agrairé deixeu el vostre comentari i valoració de la ruta.
Salut i aventures 4x4!

> Castellano:
Ruta para 4x4, preferible con reductora. No aconsejable para SUV's el primer tramo de Sant Esteve a Mosqueroles, tiene que cruzarse el río de la Tordera por el cauce (en esta ocasión traía bastante agua), y por el pronunciado desnivel una vez cruzado el río.
Un recorrido interesante por el Montseny donde encontraréis mucha paz en medio de bosques de abetos, pinos, encinas y castaños, además de buenas vistas.
A partir de Mosqueroles las pistas están en buen estado y muy cuidadas, haciendo que el resto de la ruta sea de baja dificultad.
Importante! Al llegar al Camping Riera del Siuret hay dos opciones para llegar al destino propuesto de la ruta en la Costa del Montseny:
Opción A. Seguir la ruta que encontraréis en el track pero... es de paso exclusivo para vecinos (!!!). Esta "arriesgada" opción nos llevará por un itinerario de pistas buenas hasta la carretera asfaltada de Fontmartina a Santa Fe del Montseny. A partir de aquí podéis escoger, a la izquierda a la Costa del Montseny y a la derecha, al Turó de l'Home y Santa Fe del Montseny.
Opción B. Puede ser la más recomendable vista la limitación de circulación del anterior. En este caso, pasaremos por la derecha del Restaurante Can Riera de Siuret (Camping Riera del Siuret), y seguiremos por el Camino de la Costa del Montseny a Can Riera del Siuret, hasta llegar a nuestro destino. No hay track de esta segunda opción, pero el camino es fácil de seguir.
Escoged la que más os "guste".
Ruta hecha con un Land Rover Discovery Td5.
Espero os guste y si hacéis la ruta, agradeceré dejéis vuestros comentarios y valoración de la ruta.