681 maal bekeken, 5 maal gedownload

nabij Garòs, Catalunya (España)

Ruta realitzada amb un grup d'amics, anomenat RUNCERCLATS
La vàrem fer en dos dies i amb molta neu en tot el recorregut que augmentava la dificultat tècnica i de duresa que de normal ja te aquesta ruta.

El primer dia vàrem fer de RESTANCA, punt de partida i final fins a JOSEP Mª BLANC, dia llarg però molt bonic i al haver-hi tanta neu la baixa del COLL de CONTRAIX era complicada, però amb trineu (el cul) va ser ràpid i divertit.

El segon dia ja una mica més fàcil, tot i que nosaltres no vàrem seguir la ruta habitual, vàrem rodejar l'ESTANY TORT de PEGUERA i ens vàrem enfilar cap el COLL de FONGUERA per fer el descens cap el refugi ERNEST MALLAFRE per la VALLETA SECA, ruta diferent i molt, però molt bonica i les vistes des de el coll son ESPECTACULARS.

Si seguiu aquest trac, hi ha una marrada important, a la sortida del refugi de COLOMERS, cal seguir el GR que marxa paral·lel al riu un cop ja hem agafat el camí que marca PORT de CALDES/ REFUGI RESTANCA, el GR que marxa cap a la dreta NO és el bo.