karol66

Geüpload 5 oktober 2018

Uitgevoerd mei 2017

102 maal bekeken, 3 maal gedownload

nabij Chłopków, Lubelskie (Rzeczpospolita Polska)

Prrzejechany track z naszego wypadu w okolice Janowa Lubelskiego (bazę mieliśmy w agroturystyce "Pod Lipą" w Chłopkowie: http://www.podlipa.net/).
Trasa prowadzi głównie wąwozami, poziom trudności jest raczej trudny (wąwozy są w większości "dzikie") ale bardziej technicznicznie niż "wyciągarkowo".
Dodatkowo dorzuciłem kilka waypointów turystycznych i przeprawowowych jakie tam robiliśmy.
Z obiektów gastronomicznych możemy polecić tylko Karczmę Młyn w Zwierzyńcu i pizzerię w Janowie (czynna od 17+ o ile pamiętam).
Z atrakcji turystycznych, godny polecenia jest olbrzymi kamieniołom w Józefowie (co ciekawe - można go "zwiedzić" quadem/samochodem/moto), Skansen w Guciowie i Zwierzyniec.
Z atrakcji przeprawowowych (poza wąwowozami na tracku) fajne są tereny w okolicy piaskarni Ignatówka (czynnej) i bród przeprawowy na rzece (obok jest mała kładka która da radę przejechać moto). Jest też bardzo trudny odcinek (właściciwie o każdej porze roku) przeprawowy na Trakcie Carskim, który wrzucę w osobnym tracku.