Tijd  3 uren 56 minuten

Geüpload 8 maart 2021

Uitgevoerd maart 2021

92 maal bekeken, 2 maal gedownload

in de buurt Castellcir, Catalunya (España)

Des de Castellterçol fem un tram de pista pujant al Collet de Sant Fruitós (coll de la Creueta), La Codina i La Clusella passant per Cal Sec i Ca La Rosa i vora el Pi de les tres Besses, uns 9Km lleugers fins començar el festival de senders amb la visita al Codro Bressol i els 3Km de sender ràpid entre cabanes de pedra seca, pineda i ruscos, camí de Monistrol de Calders.
Arribant a Monistrol deixem la pista i agafem un altre sender ferm que acaba en baixada trialera que es pot fer tot i que és una mica dreta.
Anem a petar a la vora de la Riera de la Golarda, Gorgs Blaus i La Coma, pujada pel Pedregar fregant la Pedrera del Jorner i allà un altre sender boscà maco i un punt exposat (al tanto la caiguda a dreta) que ens porta a l'espectacular salt de La Coma o de la Baga Cerdana, avui no cau ni una gota.
Més sender creuant el torrent de la Baga Cerdana.

Un bon tros més enllà se'ns envà la pinça i decidim pujar pel sender que és preciós de baixada i que pujant cal estar entre fort i molt fort o tenir motoret, cap el cingle del VIlardell. Per la Serra de la Moretona fem cap a un dels senders més fers de la Senglanada prop de la carretra (Collet del Boix) i allà un altre sender ara de baixada co Déu Mana cap a la Riera de l'Om per la Baga Fosca de Casagemes i de la Talaia.

Pugem cap el GOlf de Montbrú per baixar el corriolet de Vila-Rasa, circumnaveguem Moià fins el Pla del Prat i fem cap al sud per La Gònima i la Fàbrega.
Ja sense sang al cervell algun tronat té la brillant idea de pujar una mica més, cap a la Ginebreda i amunt fins a trobar el sender de La Costa per on baixem a Castellterçol.