Tijd in beweging  2 uren 47 minuten

• Omgeving

7,7

20 maal bekeken, 2 maal gedownload

in de buurt Olot, Catalunya (España)

En quicu farà els comentaris, avui molt complicats.

2 opmerkingen

• Foto van Mammcat

Mammcat 20-dec-2020

Bona matinal avui.
    Hem començat pujant per l'Hostal del Sol, desde gairabé Sant Andreu del Coll, fins a Bianya, és un corriol que a cada metre empitjora, està molt poc transitat i ple d'arbres caiguts, molta estona a peu, buscavem un altre camí i ens hem liat, un cop a Bianya, hem anat direcció al Molí d'en Solà, i un cop aquí hem pujat per un camí empedrat, ha estat divertit amb la mullena que hi havia, fins al Mas Gimferrers i d'aquí a Coll de Coubet, tota una pujada molt divertida i amb trams exigents.
    Esmorzar un xic.... voliem baixar per la Fajuline, però el tram de Puigsespunya, ens l'hem saltat, l'hem agafat al trencant del Mas Espunya, alguns trossos molt divertits, oju amb les trialeres de baixada, n'hi ha alguna per valents. Un cop a la Collada dels Bastons, hem agafat la directa cap a Sant Miquel del Mont, pujada exigent que et fa treure la carbonilla, foto a l'estrella de Nadal i baixem per el corriol, te alguna trialera dolenta, un parell, la resta mooolt divertida, ara si passem per Sant Andreu del Coll, i acabem baixant pel corriol de darrere l'Hostal de Sol.
    En resum ruta moolt maca, llàstima del primer corriol, la resta, es disfruta molt.

• JUJUCAT 21-dec-2020

Ik heb deze route gevolgd  Bekijk in detail

Molt divertida ! El primer tram al matí hem fet braços, espatlles i poques cames però tota la resta de tram molt divertit amb alguna trialera on s'ha de tenir seny ... cadascú el que vegi convenient. Preparats per tornar-hi.