99 maal bekeken, 1 maal gedownload

nabij Arenys de Munt, Catalunya (España)

Sortida pel Maresme i Vallès, és circular i factible des de qualsevol punt de la ruta. Hi ha zones tranquil·les al trànsit i sempre intentant passar per carreteres secundàries amb poc trànsit. Hi ha algun tram que és molt poc transitat com la zona de Marata, la carretera de La Garriga a Cànoves o la zona de Vallserena a Sant Pere de Vilamajor. La ruta és poc exigent físicament, amb només dos ports de 3a (Òrrius i Collsacreu).

A banda de la ruta en sí; ha estat una sortida poc concorreguda ja que a primera hora del matí encara estava tot moll i el dia es presentava amb possibilitats de pluja. A les 7:31 l’Alejandro ha escrit un whatsapp demolidor: “retirada, camaradas”. Entre aquest missatge i el terra mullat ha fet que molts optessin per quedar-se al llit o fer BTT, i algun boig a fer “rodillo”. Al final hem sortit a fer una volta improvisada i només érem quatre. En David, ha rebut una trucada del seu director d’equip i a Òrrius l’ha obligat a retirar-se perquè demà té “competi”, això és el que te ser un professional que batega a 40 ppm en repòs, que ha d’obeir ordres d’equip.
Al final hem quedat tres, ha estat la manera que algun dia hagi pogut fer podi. (proposo al PP que si elimina tots els altres partits i només es presenten ells, tenen possibilitats de guanyar algun dia al nostre país).
El fet de tenir el podi definit ha estat clau per ser una etapa tranquil·la amb ambient distès i aprenent dels dos mestres que m’acompanyaven. El Presi estava nostàlgic explicant totes les bicis que ha tingut en els més de 15 anys que porta en això (l’Alejandro en porta més de 30 !!! per si algú no ho sap). Hem parat, fins i tot, a fer una foto al Montseny, que estava nevat, i en Dani ens ha explicat un dels seus acudits curts i bons:

-Cuando voy a donar sangre, no me la saco yo. Me la saca una enfermera
-Ya, pero ésto es un banco de semen y es diferente