-1 m
6,6

270 maal bekeken, 14 maal gedownload

nabij Ciutat Vella, Catalunya (España)

Aquest any ens hem proposat fer un tram de la Ronda Verda de BCN, on volem que tothom hi participi !

Hem adaptat el recorregut per tots aquells ciclistes que tinguin un nivell baix/mig.

Es tracta d'una pedalada familiar per recórrer diferents espais d'interès natural com el Parc el Parc de la Serralada Marina i el Parc Fluvial del Besòs. Això sí, gaudirem a suau cop del seu mar Mediterrani per tota la zona del Front Marítim.

Us hi esperem a tots !!

* Aquest track només conté la primera part del recorregut. Si el vols sencer envia'ns un mail a vadebicigrup@gmail.com
----------------------------------------------------------

Què és? La Ronda Verda és un circuit senyalitzat per a bicicletes que travessa els grans sistemes naturals de la comarca del Barcelonès. Es tracta d’un itinerari circular que es configura en sis trams principals: Parc de Collserola, Parc Fluvial del Besòs, Parc de la Serralada de Marina, Front Marítim, Montjuïc i Llobregat. El seu recorregut transcorre a través dels municipis de Badalona, Barcelona, L’Hospitalet de Llobregat, Sant Adrià de Besòs i Santa Coloma de Gramenet; així com Esplugues de Llobregat i Montcada i Reixac.

--------------------------------------------------------

Tots els nostres tracks han sigut editats i modificats gràcies a l'Israel Perni (NOSEGPS).

Israel Perni, un bon Amic meu i Expert Informàtic en Sistemes Gps, formador de formadors, dona cursos a professionals i usuaris d'Orientació, Gps i Cartografia Digital. Ha col·laborat amb importants botigues de ciclisme com Probike.