-9 m
7,4

621 maal bekeken, 4 maal gedownload

nabij Molins de Rei, Catalunya (España)

La ruta que us proposem recorre una part del Parc Riu Llobregat, on és possible gaudir d’ecosistemes i zones humides recuperats, on la fauna i la flora autòctones es mostren de manera sorprenent.

Recórrer els últims quilòmetres del Llobregat té una bona recompensa: la descoberta dels paratges a banda i banda del riu abans que s’uneixi amb el mar Mediterrani.

Durant la ruta es poden visiten llocs emblemàtics com la caserna dels carrabiners, l'edifici del semàfor, on s'hi accedeix per unes espectaculars passeres de fusta, els diferents miradors dels avions a la zona on aterren, la platja del Prat i també la zona agrícola del delta del LLobregat.

Pots dinar en algunes de les guinguetes de la platja i si ja és època de bany ens podrem refrescar fent un banyet.

Molt recomanable per fer-ho amb la família o els amics a suau cop de pedal.

Transport: Bici-Tren / Inici: Estació Molins de Rei línia R4 / Final: Estació del Prat línia R2

-----------------------------------------------------------

Tots els nostres tracks han sigut editats i modificats gràcies a l'Israel Perni (NOSEGPS).

Israel Perni, un bon Amic meu i Expert Informàtic en Sistemes Gps, formador de formadors, dona cursos a professionals i usuaris d'Orientació, Gps i Cartografia Digital. Ha col·laborat amb importants botigues de ciclisme com Probike.