Moving time  één uur 3 minuten

1,8
3,7

8 maal bekeken, 0 maal gedownload

nabij Bostancı, İstanbul (Türkiye)

Kadıköy ilçesinde bulunan Bostancı Mahallesi'nin etrafını dolaşan rota.
- Bostancı Mahallesi'nin komşuları Kadıköy'ün Suadiye ve Kozyatağı mahalleleri, ayrıca Ataşehir ve Maltepe ilçeleridir.
- Bostancı'nın Maltepe ilçesi ile olan sınırını Çamaşırcı Deresi oluşturuyor. Dere kenarından yürümek mümkün olmadığı için, Bostancı tarafındaki yoldan yürüdüm. Dereyi Bostancı sahilde denize dökülürken görebilirsiniz.
- Suadiye ve Bostancı'yı ayıran sokaklardan biri olan Selvili Sokak'ta yol boyunca servi ağaçları göreceksiniz. Ağacın adı aslında "servi" olmakla birlikte, "selvi" dendiği de olur. Bu ağacın sokak boyunca kullanılması nadir bir durum, serviler Kadıköy'de çoktur, ama mezarlıklar hariç dağınık ve seyrektirler.
- Suadiye ve Bostancı arasındaki sınırı tren yolunun oluşturduğu bir bölüm var. Burada Çamlı Sokak'ta karşınıza çıkan üst geçitten Başaran Sokak'a (diğer adıyla Hatboyu Sokak) geçmelisiniz.