Moving time  50 minuten

1,0
1,9

143 maal bekeken, 1 maal gedownload

nabij Montjuïc, Catalunya (España)

Passeig per un altre lloc emblemàtic de la ciutat de Barcelona. L' inici el fem en el Mirador de l' Alcalde. Sota el port. I la resta de la ciutat als nostres peus. Es segueix pujada per un bosquet de pins.
Molt més bonic i menys costerut que per l' asfalt. Aviat estem al costat del castell. Seguim pel camí al costat de les muralles. Amb bones vistes al port. Bastant planer. Al poc estem on hi ha un bar amb tauletes per admirar les encisadores vistes. Fem camí de tornada voltant el castell. I finalment tornant pel mateix camí encara que per la zona d' asfalt amb pronunciada. baixada.
panoramisch

2 commentaren

• Foto van Manel_49

Manel_49 8-jan-2019

Ik heb deze route gevolgd  Bekijk in detail

Passejada fàcil amb molt bones vistes. Amb sol d'hivern un vertader plaer. Salut i Cames!!!!

• Foto van EMILI ORSO

EMILI ORSO 8-jan-2019

Amb aquest sol més aviat, de tardor, extraodinaria passejada i les terrasses son plenes de gent.