Tijd  3 uur 19 minuten

1,4
2,8

51 maal bekeken, 3 maal gedownload

nabij Piran, Piran-Pirano (Slovenija)

Piran és una vella ciutat mediterrània situada al cim de la península de Piran al bell mig de la badia de Piran. La ciutat és com un gran museu obert a l'aire lliure, amb arquitectura medieval i una herència cultural molt rica. Carrers estrets i cases arrenglerades fan que la ciutat tingui un encant carismàtic. Piran és el centre administratiu de la regió i una de les atraccions turístiques més importants d'Eslovènia.
Els principals punts d’interès turístic són la Plaça Tartini (amb una estàtua del músic Giuseppe Tartini, un reconegut violinista italià nascut a la ciutat on hi ha alguns dels edificis més importants de Piran com l'Ajuntament, l'elegant casa gòtica veneciana i la casa natal del músic), la catedral de sant Jordi i el seu campanar i baptisteri, el far de sant Climent i l’església de Nostra Senyora de la Salut, l’església i el claustre de sant Francesc, les muralles i castell de Piran, la Plaça 1 de maig (Trg 1 Maja), un passeig pel port i passeig marítim i passejar tranquil·lament pels estrets carrers del casc històric.
Bus stop

Estació Autobusos

Building of interest

Tartinijev trg (Plaça Tartini)

Casa Veneciana

Primera porta de tancament

Carrer Trubarjeva

Edifici gòtic-venecià (1487)

Trg 1 Maja (Plaça de 1º Maig)

Via Venezia

Building of interest

Casa Benvenuti (façana neogòtica 1861)

Edifici barroc (segle XVII)