Tijd  7 uur 49 minuten

Geüpload 6 mei 2014

Uitgevoerd mei 2014

1417 maal bekeken, 16 maal gedownload

nabij Sant Llorenç de Morunys, Catalunya (España)

Aquesta segona etapa comença a Sant Llorenç de Morunys, baixem fins la perillosa carretera, cal dur llums pels túnels i fugim de l'asfalt per la pista de Sant Iscle i Sta Victòria dreta i pedregosa al principi.

La pujada als peus de la Presó de Busa i el Capolatell és esglaonada i incòmoda al principi i després el paisatge ens distreu, la font de la Pica ens refresca i la pista es fa més agradable entre bosc.
Arribem al Coll d'Arques i baixem per un camí incòmode amb vegetació i pujades entre masos remots, pedregós i dur, aquest track per la Serra de les Artigues NO EL FEU DE PUJADA si no sou masoquistes. Dinem a tocar de Navès, l'equip de suport exclusiu d'avui ens porta cerveseta fresca, llonganissa i maduixes, quin luxe això de pedalar amb Falons de Sabadell!!

Seguim per un tramet encimentat i la bonica i ràpida pista de l'Aigua d'Ora fins als peus de Cardona. Total hem baixat des de 1270m fins a 420m en 28Km.

Pujada criminal a Cardona, al seu vistós castell i encara més amunt fins al Vilar Rural. A partir d'aquí una pista rural molt agradable fins el Palà de Torroella. Al darrer tram cap a Súria una pujada forta i inesperada i un senderet per compensar.