863 maal bekeken, 13 maal gedownload

nabij Montseny, Catalunya (España)

Segona part de la ruta feta en dos dies BCN-Monistrol de Monserrat . Començem desde el poble del Montseny (Parc Natural del Montseny),on acabem el dia anterior i baixem cap al camping les piscines per la carretera. Aqui comença una pujada continuada de 10 km i 800 m+ que ens porta primer fins a la masia de El molar (una preciositat de casa de pajés al mitj de la muntanya ) i despés fins al Pla de la Calma amb molt bones vistes i pistes rodadores i planes que fan d'aquest tram una passejada relaxant entre els paratjes mes bonics de tota la ruta . Baixem direcció al Tagamanent per pistes fins a cal Agusti i d'aqui baixem per el gr 5 fins al peu de Santa Maria de Tagamanent primer i despres, sempre amb baixada, fins al poble d'Aiguafreda (aquest descens es el millor de la ruta en quant a baixades, tant per la seva bellesa com per el nivell tècnic). A partir d'aqui fem una pujada molt dura que ens portarà direcció sant Miquel de Sesperxes, passant per el pla de la Garga . Seguim direcció Sant Qirze safaja (sense entrar-hi) i passem per la serra de Gallifa en constant puja i baixa fins a la població de Sant Llorenç Savall . Anem vorejant Sant Llorenç del Munt i l'obac(segon parc natural)i pujem amb rampes fortes i terreny trencacames , en direcció a Matadepera .Dinem per tal d'agafar forçes i afrontar les ultimes pujades del dia cap a els Caus ,on trovem una baixada molt llarga fins a Vacarisses integrament per carretera (per mi , el pitjor de la ruta mes tenint en compte que hi ha alternatives per baixar per muntanya) . A partir d'aqui una última pujada per la urbanització el Ventayol i baixada per corriol fins a Monistrol. Fi de la ruta . Ha estat una experiència molt útil per conèixer el terrirtori natural del barcelonés que es molt més ric de que la gent es pensa . Ara només cal conservar-ho amb la col.laboració de tothom. Felicitats al creador de la ruta . Els trams que van de Monistrol a Sant Sadurni i Sant Sadurni -Barcelona , no els he fet primer per falta de temps (només disposava de dos dies i perque jo sòc de Sant sadurni i practicament la totalitat d'aquest trams els he fet en altres ocasions .