Tijd  5 uur 9 minuten

Geüpload 23 september 2013

Uitgevoerd september 2013

1693 maal bekeken, 67 maal gedownload

nabij Vilanova i la Geltrú, Catalunya (España)

Sortida des del càmping Vilanova Park, prop de Vilanova i la Geltrú, en direcció al camp de Pitch & Putt Portal del Roc. Voregem el camp per agafar el corriol que deixa en Mas Torrat.
Evitem la pista principal de ciment per pujar una altra pista més entretinguda que puja per les vinyes i que ens deixa en el Mas de l'Artís.
Passem les Palmeres (Canyelles), i la pista ens deixa en Viladellops, on es troba l'ermita de Sant Joan. També és parada obligatòria la Torre de Viladellops, per veure l'esquelet.
Més pista de pujada per arribar al punt més alt del recorregut en Can Trabal. A partir d'aquí no queda una altra que seguir per la carretera fins a trobar en l'encreuament de la carretera que ve d'Olivella un bonic corriol.
Agafem una pista i després seguim per un altre corriol fins a Can Marcer i després Sant Pere de Ribes.
A partir d'aquí busquem pistes interiors fins a arribar el punt de partida.