Tijd  4 uren 10 minuten

• Gemakkelijk te volgen

• Omgeving

126 maal bekeken, 10 maal gedownload

in de buurt Castellcir, Catalunya (España)

Sobretot corriols amanits amb trialeres i enllaçats per pista.
Una rota ben maca amb una colla de bona gent.

Sortim de Castellcir pel sender dels Valents i la drecera del Rossinyol cap a Sant Andreu i el Bosc, remuntem el torrent del Bosc pel corriol de la Marató, un dels macos de la zona) fins al Fabregar i saltem cap a Osona pel pedregar antic MM cap el mas El Pou.
Coll de Can Taló i Can Miqueló per pistes esquivant Sant Miquel Sesperxes, drecera i camí del Presseguer per trobar la cinglera i les vistes just al balconet de Can Tresquarts.
Quasi 5Km de corriol ran de cinglera fins el Salt del Purgatori on fem cap a Centelles, punt baix de la sortida.
Remuntem pel pla de l'Alzina i el Puig Vell cap a Mas Banyeres fins a trobar la dura i bonica pujada de la Baga del Grau rematada amb el corriol trialer dels miradors del Pirineu i del Roc de la Guàrdia. Tot plegat una pujada tècnica i agradablement dura si esteu en forma i us agrada un puntet de dificultat amb alguna arrel, quatre pedrots i bones vistes.
Pels senders fàcils de La Collada i el Querol a tocar de Collsuspina i l'Espina anem a buscar la joia de la corona d'avui: el pont de Pedra de ca l'Escanyolit, font del faig i la seva fageda amb el gual del torrent. Preciós.
Una mica de camí boscós de fageda a pineda: agafem els senders Pineda i Pinyes fins el gual de les Berengueres amb la peculiar poua que sembla un mas per la seva planta perimetral quadrada.
Rematem la sortida amb el meravellós i un punt difícil sender trialer dels gorgs del torren de la Mare de Déu Senyor fins a Fontscalents, penúltim corriol del dia que acabem pujant pel camí de la Font de l'Om on cal respectar i molt el bestiar i les taques que hi hagi obertes o tancades.

ASFALT

2 opmerkingen

• Foto van Castelamo

Castelamo 26-mrt-2021

Ik heb deze route gevolgd  geverifieerd  Bekijk in detail

Bonissima ruta, moltes gracies !!

• Foto van dani_pent

dani_pent 26-mrt-2021

Que bé que t'hagi agradat, tenim un entorn privilegiat.

Gràcies per la valoració.