Moving time  2 uur 33 minuten

Uitgevoerd december 2019

8,1

3 maal bekeken, 0 maal gedownload

nabij Girona, Catalunya (España)

Feta el 07/12/19 amb bon sol.

Avui, després d'uns dies d'intenses pluges, hem fet aquesta ruta circular casi tota per carreteres pavimentades per no trobar fang i tolls d'aigua.

Hem sortit de Girona per carrils bici fins a Pedret i pel pont Nou fins a Sarrià de Ter.
Després de visitar les ruïnes arqueològiques de la Vil·la Romana del Pla de l'Horta hem pujat fins a Sant Medir passant per Sant Pau de Sarrià de Dalt. Es un bonic camí asfaltat que passa per boscos.
Hem continuat fins a Canet d'Adri passant per Sant Feliu de Cartellà.
Desprès de fer un tallat a Cal Sabater hem continuat fins a Sant Vicenç de Canet d'Adri i fins a Sant Llorenç d'Adri. Aquesta ermita te una bona façana i un pany a la porta digna de veure.
Hem continuat en baixada fins a Santa Cecília de Montcal, que és una mica amagada, i passant per davant de Sant Medir hem tornat a Girona pel camí de Can Murtra fins a Taialà.

Bona ruta.
Archeologische opgraving

Vil·la Romana del pla de l'Horta

Sant Pau de Sarrià de Dalt

Rocacorba

Sant Llorenç d'Adri

Santa Cecília de Montcal

Font de la Murtra, no potable