-1 m

154 maal bekeken, 10 maal gedownload

nabij Naya Fornells, Baleares (España)

Etapa 4: Ses Salines de Fornells - Ciutadella

Sortim de Ses Salines i vam pujar un moment a Platges de fornells, però no fa falta, desfem un tram de carretera del dia anterior i ens endinsem a zona rural per trobar de nou el GR i acostar-nos al cap de Cavalleria. Podem arribar-nos fins al far.

Després de Cavalleria, seguim el GR fins a Binimel·là, on el deixarem per retrobar-lo a Els Alocs. Prenem una ruta cicloturista que ens durà a Ferreries i ens farà guanyar alçada per poder divisar l'interior de l'illa.

Als Alocs recuperem el GR fins a Algaiarens i aquí vàrem agafar una ruta cicloturista que ens retornà a Ciutadella.

Un cop més, diversitat de paisatges i bones fotos.

Resum:
El Camí de Cavalls té trams no ciclables i que et faran empènyer o carregar la bici, així que millor no dur les alforges. Per altra banda, gaudiràs de la diversitat de terrenys i paisatges que ofereix Menorca i, molt destacable, gaudiràs del silenci.
No recomano fer-lo sòl perquè no és difícil caure i hi ha molta roca que pot complicar la caiguda. En aquest sentit, vàrem tenir molta sort.