Tijd  7 uur 14 minuten

Uitgevoerd juni 2013

-2 m

3563 maal bekeken, 155 maal gedownload

nabij Naya Fornells, Baleares (España)

Duríssma etapa amb molts trams no ciclables, senders del GR més aptes per caminants que ciclistes que hem recorregut amb btt Mania i Falcons de Sabadell. La feréstega costa nord en un dia de tramuntana com avui és un regal a l'esperit i un suplici per les cames. Preneu molta aigua si el dia és calorós, sense ombres ni fonts es pot fer molt llarg.
Comencem caminant les escales i la sorra de Cala Tirant camí de Sta Teresa i Cavalleria, cingleres, baranes i cales a tramuntana, escales i esglaons en les 12 pujades que caracteritzen aquesta etapa. Cala Pregonda, cala Calderers on rebem suport i beguda molt generosa, forta pujada cap ets Alocs i després del Pilar. Passat el Macar d'Alfurinet pugem suaument cap a l'interior, ens regalem a la font de sa Teula i tornem a mar a Algaiarens i Fontanelles. Sobre la cala Morell tombem a sud i anem a Ciutadela evitant punta Nati que per avui ja n'hi ha hagut prou.