-
-
600 m
92 m
0
12
23
46,4 km

470 maal bekeken, 13 maal gedownload

nabij Náquera, Valencia (España)

Eixida des de Nàquera direcció al pi del salt, abans d'arrivar girem a l'esquerra per sendes fins arribar a la pista que puja al castell de serra, seguint-la fins arrivar a la carretera. la creuem i agarrem les sendes i trialeres que ens duran fins a la via de servei que vaixa fins a Gilet, on esmorçarem. Despres pugem al pic de l'aguila baixant-lo, cada vegada està mes trencat, i busquem el camí mes suau per a tornar al cotxe, això si, sempre amb alguna sorpreseta. Gràcies Mori, i feliç aniversari.

3 commentaren

  • 82vicente 22-jun-2015

    Las sendas y trialeras que bajan hacia Gilet...¿están permitidas? Tengo entendido que las sendas y trialeras de la Calderona están prohibidas y sólo se puede circular por pista forestal. Interesante la ruta.

  • Foto van xupisherpa

    xupisherpa 22-jun-2015

    La teoría dice que no, pero tampoco hay ninguna señalización al respecto. Nos la enseñó un amigo, pero te he de decir que no éramos los únicos que circulábamos por allí, nos juntamos con dos grupos más de btteros. Está muy entretenida. Si al bajar el pico del águila quieres hacerla más dura, puedes girar a la derecha dirección pi del salt y de ahí a Náquera estás en un ratito.
    Un saludo

  • Foto van manolo5309

    manolo5309 31-mrt-2018

    Ik heb deze route gevolgd  geverifieerd  Bekijk in detail

    Muy bonita