5603 maal bekeken, 94 maal gedownload

nabij Montseny, Catalunya (España)

Epica aventura que transcorre pels paisatges més alts del Montseny, Pla de la Calma i Cingles del Bertí. Encara que sembli mentida es `pot fer tot junt. Només seguiu el track i provei-vos de molt menjar i moltes hores.Total calculat amb ibp surten 85km i 3300m de desnivell.
Se surt decamping les Piscines del Montseny i aneu punjant sempre direcció la casa decolònies la trauna, despres es puja cap a la font dela gallina i la gronxadora per sota les agudes per un paisatge ple de fulles hivernals que ensorren la roda de la bici. Enfilem cap a sant marçal i arribem la crta de Sta. Fe, la seguim cap amunt fins la font de passavets on carreguem aigua i cap amunt. Les ziga-zagues emblemàtiques que plenes de fulles rellisquen d'allò més i ensfanposar peus a terra de tant en tant. Arribem al cim del Turó de l'home amb un temps esplèndid. Ens abriguem i enfilem un descens de crta. vertiginós fins a Fontmartina.Deixem la crta. i ens posem pel corriol del GR-5 que no deixem fins al poble del Montseny.
Baixem al cotxe i carreguem avituallaments per afrontar la 2ª part, començemla pujada de 11km de pista foestal que ens porten a salvar 900m dedesnivell a un desnivell continuat. Arribem al pla de la calma bastant a prop del puig drau. Ens trobem molts ciclistes i reposem un moment, ara toca la baixada cap aiguafreda, que fins el castell del Tagamanent és pistero però desprésbaixaper un corriol de pedres tremendament divertit. Al arribar a Aiguafreda repostem a la font passat el pont i anem direcció a pujar els cingles del Bertí. La pujada és dura pel desnivell sobtat de cop.Després un cop al cim ens esperen unes vistes increibles per la cinglera. Un corriolde 10km resseguint tota la carena ens espera, bastant técnic que obliga a anar esforçant-nos perque amés va en lleugera pujada. Al arribar al Santuari de Puigraciós ja només queda una baixada trepidant primer per corriol i després per pista que ens deixa dins La Garriga. Una pedalada brutal que ensha deixat la mel als llavis de repetir-la aviat!!!!