• Foto van Port Massaluca-Nonaspe- La Pobla Massaluca-Port

• Gemakkelijk te volgen

• Omgeving

467 maal bekeken, 13 maal gedownload

nabij Fayón, Aragón (España)

Ruta molt divertida. Te de tot, passeig vora el riu, bones pujades, bones trialeres (alguns trams bastant tecnics). L`unic pero, ha estat al crusar el riu per última vegada, que ens hem mullat una mica els peus. Aixo es pot evitar, ja que l`hem crusat varies vegades i per passos asfaltats ben habilitats, no cal arribar al darrer pas on no hi ha asfalt i s`ha de crusar el riu " a pelo".

4 commentaren

• OriolPuy 31-mrt-2018

Volia comentar que la ruta no entra a Nonaspe, tot i que és fàcil arribar-hi. El poble no té cap font. Sí bars i una màquina de vegudes. Gràcies per compartir-la.

Ik heb deze route gevolgd  Bekijk in detail

Hi ha una baixada tècnica molt interessant després de passar l'homenatge als 4 bombers morts, després hi ha una altre tram abans d'arribar aprop de Faió molt divertit. L'acumulació de km, desnivell i la calor fà que la valori com a difícil.

• Foto van JosepM Geli

JosepM Geli 9-feb-2019

Celebro que l`hagis disfrutat Oriol.Si t`agraden les trialeres i vols venir per la zona de Montmaneu te farem de guies.
    Salud i pedals

• Foto van Ernesto Ibañez

Ernesto Ibañez 19-aug-2019

Hola, buena ruta y completa para hacer Btt. Con pistas y sendas. Y en agosto sin problemas para cruzar el Matarraña.