Tijd  5 uur 21 minuten

Uitgevoerd september 2017

9,0

299 maal bekeken, 7 maal gedownload

nabij Sant Llorenç de Morunys, Catalunya (España)

Ruta en BTT pels rodals de Sant Llorenç de Murunys.
Es tracta d'una ruta marcada pel consorci de la Vall de Lord, d'uns 40 km i 1.450 m de desnivell, molt ben indicada, que comença i acaba a Sant Llorenç de Murunys.
El recorregut és xulo i molt bonic, amb vistes i panoràmiques de la Vall de Lord, la Serra de Busa, la Llosa del Cavall i Sant Llorenç de Murunys espectaculars!
La ruta es pot diferenciar en tres trams: una primera part técnica i difícil per un corrillo estret i boscós on sovint hem de baixar de la bicicleta, una segona part amb una pujada llarga i dura, amb la posterior baixada també llarga i molt ràpida (i amb una bona part asfaltada), i un tercer tram de puja baixa pel costat de la Llosa del Cavall de tornada a St. Llorenç.
La meva qualificació de difícil és, precisament, deguda a dos fets: el primer tram esmentat, que té força pendent, tan pujant com baixant, i bastant técnic; i sobretot per la gran pujada, on la segona part es fa per una pista precària de grava i roques soltes que, juntament amb el fort pendent amunt i avall, fan que mantenir l'equilibri damunt la bicicleta sigui complicat.
Com podreu veure en quest track, la tercera part d'aproximació a St llorenç l'hem fet tota seguint la carretera que va de Guixers a St Llorenç, ja que se'ns feia tard.

Font de Cap de Rec

font

Bones vistes de Sant Llorenç

Uo
Kruispunt

Arribem a la carretrera que puja a La Coma, la seguim amunt