Tijd  12 uur 23 minuten

Geüpload 11 april 2018

Uitgevoerd oktober 2016

138 maal bekeken, 2 maal gedownload

nabij Canals, Valencia (España)

Eixida de València en tren per a un recorregut de dos dies de bici amb sortida a Moixent, lloc per al quel em tret els nostres bitllets a la màquina expenedora a l'estació, la sorpresa ens va arribar a Alcúdia de Crispin on ens diuen ultima parada, resta de trajecte en bus però no admeteixen bicis, va ser quan ens assabentem que les vies estan tallades per l'AVE fa quatre anys, i es suposa que tendriem que saber-ho, per descomptat ens neguen pujar les bicis a tot un auto-bus que només anava a portar a dues persones, si ens averen admès a nosaltres 4 i les bicis.
A això li dic jo amor de RENFE per els ciclistes.
Bé sorpresa-mosqueig, solució anem al bar no molt lluny a Canals, cafe amb llet i recerca de camins pels quals puguam arribar a Moixent, asi agrair l'ajuda d'un ciclista local, encara que era estranger coneixia el camí, gràcies.
La resta del dia sense contratemps almorçar a Moixent, despres fer un anada i tornada a la partida de la Bastida dels Alcusses on troba el major jaciment ibèric del País Valencià: és tracta d'un poblat emmurallat on s'estima van viure unes 1000 -1200 persones. Situat a 714 metres d'alçada, va ser Declarat Monument Històric-Artístic en 1931.
Entre vinyes vinyes i bodegues Fontanars, parada a dinar i agafar forces per a lo mes dur de la ruta que ens portarà a Banyeres de Mariola on tenim la reserva per dormir
bar d'eixida amb bons cura-sans del forn
creuem les senyals que indiquen el Camí de Santiago
Placa de Moixent un bon lloc per almorzar
Casona amb una gran mostra d'eines per al camp
Una de les grans bodegues que vorem al llarc de tot el cami
Dinar en Fontanars i Pujada amb un tram prou llarg de senda part de ella a peu