Tijd  3 uur 22 minuten

• Gemakkelijk te volgen

• Omgeving

1097 maal bekeken, 45 maal gedownload

nabij sa Pobla, Baleares (España)

Salida desde la Puebla, La Puebla, cami des Bous, MA-3430, caminos Payeses, Siquia de S'Aigua Bona, Canal de Molinas, Siquia de S'Aigua Bona, MA-12, Es comú, Dunas de Arenas, Casetes Des Capellans, Bosque, caminos, canal D'En Pep, canal de Molinas, Siquia de S'Aigua Bona, canal de Siurana, Es Pont D'En Franco, Es Forcadet, caminos Payeses, Sa Pobla.
Ruta realizada con Chema, Escu, Pedro y YOO.
Kruispunt

2 commentaren

• Foto van ANTONIA2004

ANTONIA2004 4-apr-2018

Ik heb deze route gevolgd  geverifieerd  Bekijk in detail

Com a mallorquins que encara no havíem visitat s'Albufera, ens va resultar molt agradable el passeig, entorn espectacular que val la pena visitar. Hi vàrem anar el dilluns de Pasqua i en alguns camins hi havia bastant de gent però la resta va ser molt tranquil. També ens va agradar la ruta pels camins pagesos, bona manera de conèixer millor la nostra illa. Gràcies per la ruta!!