Tijd  2 uren 56 minuten

4,6
9,3

3934 maal bekeken, 222 maal gedownload

in de buurt Terrassa, Catalunya (España)

Ruta ciclable 100% pels voltants de Terrassa. El trajecte fins Can Torres i al cim Mont-Rodon té algun tram de pujada força dura només pels més valents. A la resta els tocarà pujar la bicicleta a braç.
Des de Terrassa es va seguint la riera fins a Matadeperesa. Un cop allà, es travessa el nucli urbà en direcció a la masia de la Tartana. Des de la font de la Tartana, hi ha l'opció del camí de la dreta o el que mena fins a can Torres, força més assequible. Es travessa can Torres per sota i se segueix fins al Collet de Cabrafiga, on hi ha un indicador que porta cap al cim del Mont-Rodon. La baixada del Mont-Rodon es fa ràpida per una pista que baixa amb molt pendent fins arribar a un camí prop de Matadepera novament que planeja fins a la població.
Des de Matadepera travessem per la pista que ens porta fins a la fàbrica de gasoses i després seguim el camí fins a Can Montllor passant aprop de la llar d'avis camí de Terrassa novament.