Tijd  8 uren 26 minuten

Geüpload 26 augustus 2013

Uitgevoerd augustus 2013

3124 maal bekeken, 43 maal gedownload

in de buurt Madonna del Soccorso, Lombardia (Italia)

Impressionant ruta de 8hores, 42Km, +1300m, marcada per la primera pujada al pas de la Vallaccia amb una hora caminant arrossegant la bici per prats alpins i pendents dures fins a 2600m. El descens amb 5Km de sender brutal és una passada, allà es van quedar els frens del Miquel... i quasi les seves dents.

Livigno / Alps MTB 2013 from bttmania.org on Vimeo.

Una baixada per pista/asfalt, amb un "granet" de no res i sortida a la ctra de Valdidentro que seguim escassos 200m fins l'aparcament on agafarem la que anomenarem "carretera de les aigües" que és una pista totalment plana de la que farem 5.5Km amb vistes impressionants ideal per descansar I és que després ens espera la pujada assassina de 4.7Km i +380m fins la Bochetta Trelina i la baixada cagada de vaques fins el refugi Alpe Trela.
Després d'uns macarrons i un pastís "crostata" històrics encarem la darrera pujada amb una rampa matadora i després maca i progressiva cap el Paso de Val Trela (2300)A partir d'aqí 2.5Km de baixada contínua per senders -300m i 5.6Km més de baixada ondulada incloent un camp segat i un un bosc ombrívol de coníferes on es respira la màgia de la natura més pregona.
Per rematar-ho 2Km de llac per pista plana farcida de turistes.
Sortida amb http://www.bttmania.org i http://www.falconssabadell.cat

A peu

Aquí comencem a tibar de la bici, una hora farem a peu!!
Bergpas

Pas Vallaccia

im-pres-sio-nant

Variant Alpe Trela

A esquerra pugem fortament camí del pas Trelina i el refugi Alpe Trela
refuge

Refugi Alpe Trela

Molt recomanable menjar casolà generós i a bon preu. Sempre hi ha una gentada, normal!!

200m per la carretera

Ctra de les aigues

Anomenem així aquest tram de pista plana amb vistes bestials que relaxa una mica les espatlles i les cames, que ens espera una bona pujada!!

Llac de Livigno

Ponte del Rexx

Punt d'inici de la sortida a la carretera de Livigno a Valdidento i Bórnio. Des de Livigno pujar al coll d'Eira i passar Trepalle, després del semi-túnel la pista comença a la dreta

Casetes Vallaccia

Inici pista

Deixem el fabulós sender

Deixar ctra a l'aparcament

A l'esquerra, aparcament on comença la pista plana