-15 m
4,3
8,6

47 maal bekeken, 6 maal gedownload

nabij Cala Blanca, Baleares (España)

voltant des de Cala Blanca resseguint el "camí de cavalls"

del km 5,5 al 7 (de la meva ruta) el track segueix el "camí des Platjals", que està molt be indicat al mapa, però, com sovint passa a Menorca, em trobo amb un bon seguit de tanques que aniré obrint i tancant (o saltant quan no es poden obrir) entenent sempre que el pas de caminadors (o corredors) per aquests camins no pot estar prohibit. Els darrers 300m d'aquest tram, just abans de trobar el GR "cami de cavalls", el camí es desvia a la dreta per evitar entrar en un mas però està llaurat per tal de fer-lo desaparèixer (quan vaig passar-hi també hi havia un pas tancat amb un gran enreixat i estaven fent un mur que vaig haver de saltar) vaja tots els posibles per tal de que no passi ningú!

Wikiloc porta molt malament el tema de les altures, en cap moment vaig estar per sota el nivell del mar!!! ;-)

2019-03-24 06:30

camí asfaltat

Cova dels pardals

camí al far d'Artrutx

més aprop del far, estem a zona urbanitzada: Cala'n Bosch

2 commentaren

• Foto van rpsans

rpsans 7-aug-2019

bona tarda. vaig fer ahir aquesta ruta, i volia comentar que fins el far éstà molt bé, fins la cova des pardals. Però quan deixem la costa i entrem cap a l'interior no és recomenable. Entrem en propietats privades i no és agradable demanar disculpes. Per acabar els 3 últims km per carretera. Crec que lo millor és fer un anar i tornar pel mateix cami i no trepitjar asfalt. Moltes gràcies pel track!!! mha servit per conèixer una mica més la illa.

• Foto van xom

xom 7-aug-2019

Totalment d'acord, intentant conèixer la zona vaig trobar els camins al mapa i després resultà que les propietats privades tanquen els camins que en veritat haurien de ser públics i passa, com be dius, que sembla que et poses dins de casa seva i acabes demanant disculpes allà on no hauriem de fer-ho :-(