2,4
4,7

4409 maal bekeken, 108 maal gedownload

nabij Vielha, Catalunya (España)

Ruta circular sortint de Vielha, i ascendit a Casau i Gausac, per després travessar el preciós bosc de Baricauba.
Sortida a tocar de l'Ajuntament de Viella, concretament de la placeta de Coto Marco on hi ha un petit aparcament de vehicles.
Des d'aquí baixarem a l'avinguda Castiero, caminarem fins a la rotonda de la benzinera i enfilarem la carretera de Gausac, trencarem a l'esquerra pel carrer Jose Lopez Munuera, i despres a l'equerra altre cop per agafar el camí antic de Casau fins arribar aquest petit nucli on visitarem l'esglesia de Sant Jaume.
Desfarem uns metres el camí, aquest cop de baixada, per trencar a l'esquerra en direcció a Gausac, on es pot visitar l'esglesia de Sant Martir del s.XIV.
En Gausac pendrem la pista que duu al bosc de Baricaua. Al llarg d'aquesta vista hi ha unes fantàstiques vistes panoràmiques de Vielha i tota la vall.
Arribarem a una cruilla on hi ha un berenador, i seguirem en setit a Artiga de Lin fins arribar a la zona recreativa del pla del Batalher.
Al pla del Batalher es localitza el refugi amb el mateix nom. Des d'aquest punt retornarem per la mateixa pista fins a l'anterior berenador.
Aquí iniarem el descens per un camínet que travessa el bosc de Betlan fins a sortir just darrera de la deixalleria de Vielha.
Aquí pendrem el camí Reial, GR-211 fins arribar de nou a Vielha.