Coördinaten 105

1,7
3,3

843 maal bekeken, 3 maal gedownload

nabij Torroella de Montgrí, Catalunya (España)

Pujada al Castell de Montgrí (315m) des de Torroella de Montgrí.

Ruta moderada perquè el camí podem trobar obtacles, no és un terreny gaire regular (no és pista forestal en la major part de la ruta)

---------------------------------------

La ruta comença a la Ronda Pau Casals de Torroella de Montgrí.

S'agafa el camí que surt al final del carrer i comença la pujada suau. Després d'aproximadament 1km es van trobant petites capelles (3 en total) fins al Coll de Santa Caterina, on hi ha una creu.

A partir d'aquí comença la pujada al Castell de Montgrí per terreny pedregós.

Al cim hi ha el castell i una cisterna. Es pot entrar i pujar a les torres. Es troba en perfecte estat.

Després de visitar la cisterna, tornada cap al Coll de Santa Caterina per ''baixar'' a l'ermita per un corriol. Després de visitar l'ermita de Santa Caterina, tornada al Coll de Santa Caterina i, des d'aquí, baixada a Torroella passant una altra vegada per les capelles.