Tijd  4 uur 31 minuten

2,7
5,3

10 maal bekeken, 3 maal gedownload

nabij El Pla de Manlleu, Catalunya (España)

La ruta escollida per al dia d'avui la vam iniciar el poble del Pla de Manlleu (Alt Camp) per dirigir-nos a poble abandonat i derruït de Selma, on podem veure l'església de Sant Cristòfol on seguidament vam pujar a la ruïnes Castell, on tenim unes vistes magnifiques de la zona.
A partir d'aquest moment prenem una pista que ens portarà de tornada a el punt de sortida, no sense abans passar per la Pallissa de la Coma, Masia derruïda, Solana de la Coma, Coll de la Coma, Serra de la Torre (Masia derruïda) , Masia de Can Fesol, Masia de Can Torró i que abans d'arribar a al Pla de Manlleu ens trobem amb l'ermita de Sant Miquel. Ruta bastant monòtona ja que la major part de la mateixa la fem per pistes.
Degut tenir problemas amb el GPS. el punt de sortida es del el mateix punt de arrivada.

Distancia.: 11,59 km.
temps. transcurregut.: 4 h. 43 min.
temps. en moviment.: 3 h. 42 min.
temps. aturat.: 1 h. 01 min.

001 - Cal Pelegri

002- Agafar desviament a la dreta

003 - Solana de la Coma

004 - Iglesia de Sant Cristofòl i Selma (Pobla abandonat)