3,0
6,0

812 maal bekeken, 21 maal gedownload

nabij Alliat, Midi-Pyrénées (France)

Un cop aparcat l'auto, de primer agafem el camí de Genat, poc abans d'arribar al poble trobem un trencant que ens mena cap a la Granjeta d'en Bas (que per cert no és a la Garrotxa) i un cop passada ens dirigim cap al poble de La Puèja (Lapège).

Les marques i el millor camí no segueixen el mateix traçat. Nosaltres varem seguir les marques que ens varen dur a una pista. A mitja pujada per la pista unes fites ens permeten seguir el millor camí que puja més de dret fins al coll on trobem el GR del Tour dels Tres Senyors i una magnifica fita amb una creu de terme al cim.

Baixem des del coll cap a unes meravelloses bordes que podem anar visitant a través d'un camí una mica enfangat fins arribar a una borda habitada on el camí ja te una millor petja i és molt bonic.

Poc abans de l'entrada al poble abandonem la ruta del Tres Senyors i el poble ens sorprèn agradablement ja que és un nucli peatonal sense vehicles i amb un regust històric molt acusat.

El camí de baixada cap a Nhaus (Niaux) continua conservant el mateix regust històric que el poble i és d'un traçat com ja en queden pocs.

Travessa molt recomanable a només una hora i mitja de la Cerdanya.

Temps efectiu tres hores i tres quarts.