Moving time  één uur 53 minuten

2,2
4,4

104 maal bekeken, 5 maal gedownload

nabij Mura, Catalunya (España)

Ruta que comença i acaba a l'Alzina del Salari. Comencem pujant per la pista fins al coll de Tres Cerus, d'aquí cap a la Porquerrissa i la Font de la Pola. Després ens enfilem al Coll de la Tanca, coll que creuem recta per flanquejar en baixada per visitar la Font de les Estelles i la bauma del Racó Gran. Baixant uns graons de pedra, sortim a una pista que ens portaria al Coll de Boix, però ho hem volgut complicar una mica i després d'una pujada fins al coll de la Cort Fosca, trobem un trencall a ma dreta molt marcat amb graons de fusta que ens portarà per sobre del camí que em fet cap al GR i un cop el trobem girem a l'esquerra, ara si, cap al Col de Boix. Continuem per GR en direcció cap al Col d'Estenalles però el deixarem ven aviat al trobar a la dreta el camí cap al turó del Castellar i el Morral del Llop. Un bon lloc per aturar-nos a esmorzar i fer unes quantes fotografies. En dia clar, es por veure el mar, i les xemeneies de la tèrmica de Badalona. Veiem també des de d'alt el nostre destí: l'Alzina del Salari. Cal estar al cas de les timbes. Hem triat la baixada mes suau, però que, en tot cas, cal anar amb precaució en alguns punts.

L''Alzina del Salari

Vista del Morral del Llop

Pista de pujada cap al Coll de Tres Creus

Coll de Tres Creus

Camí de la font de la Pola

Vista del Castellasapera

Coll de Boix

Camí de la dreta

Dreta

Coll i trecall a la Dreta