Moving time  3 uur 11 minuten

2,9
5,9

209 maal bekeken, 5 maal gedownload

nabij Bescanó, Catalunya (España)

Aparquem al Novavenda de l'entrada de Bescanó, sortim direcció nord cap a l'estació del carrilet, tombem cap a la dreta i agafem la passera sobre el Riu Ter.
Agafem carretera cap a l'esquerra fins a la carretera enquitranada i a la cruilla, seguim carretera de la dreta i quan comencem a pujar, agafem camí de terra de la dreta, que ens portarà fins al balneari enderrocat de Can Coromines.
Després de visitar-lo, agafem caminet pel mig del bosc, que comença a pujar.
Anem seguint la pista forestal muntanya amunt, fins arribar a l'Ermita de St Grau i el Castell enderrocat de Tudela.
Després de visitar-ho, comencem la baixada, per caminets estrets i relliscosos de pedra suelta, fins tornar arribar més tard a la pista per la que hem pujat.
Anem a dinar al Bescanoní, obert de dilluns a divendres de 6'30 h a 18 h i diumenges matí.
No ens ha enganxat la pluja per poc.
Que tingueu una bona caminada si el seguiu.