Moving time  2 uur 16 minuten

2,8
5,5

40 maal bekeken, 2 maal gedownload

nabij El Bruc, Catalunya (España)

Ruta entre Can Massana y el Montgrós, seguin el PR C-78 que amb el centre excursionista Madteam (marcador del Pr) em anat repassant i afegint fites. Però una vegada al Coll de les Comes, després de veure el magnífic Cilindre o també dit Cabrit, he donat la volta. Si hagués seguit hagués arribat al Montgros. La ruta es la Portella, refugi Vicenç Barbé, pas del Príncep, coll de Port, coll del Miracle i coll de les comes (es anar seguint els marcadors blancs i grocs).

De tornada al Coll de Port, baixem pel camí que ens portarà a la Cadireta, baixem veient els Frares Encantats. Disfutem de les parets del Frare Gros, l’Asiàtica i la Miranda del Lloro.

Passem sota la Roca Foradada, per sota la Cadireta o Morro del Gos. Hi ha un corriol per pujar-hi a l’esquerra. No té dificultat però cal anar amb compte al precipici. I en quinze o vint minuts tornem a ser a Can Maçana.

Cami molt agradable i gaudint de la meravellosa Montserrat!

Bona caminada!!!!!

Camí

Vistes

Font de la Esllavissada

Coll de Port direcció al portell del migdia

Cap el Montgros

Coll de les Comes

Cilindre o Cabrit

Font de Coll de Port

Direcció a Can Maçana

Seguir fites de color Vermell i blanc