Tijd  5 uren 8 minuten

3,0
6,0

51 maal bekeken, 6 maal gedownload

in de buurt Santa Maria de Martorelles, Catalunya (España)

Aquesta ruta pels turons de la Serralada de Marina, amb el Vallès a un costat i el Maresme a l'altre, té molts atractius: les vistes, les restes arqueològiques, un castell, fonts, masos, arbres centenaris i un 100 cims, el turó d'en Galzeran.
Comencem la ruta a can Girona, on hi hem arribat per una bona pista que surt del mateix Martorelles (Camí de Can Girona). Pugem al turó del castell de Sant Miquel, continuem pel coll de Can Corbera i el collet de Can Gurri i visitem el dolmen de Can Gurri. Després passem per la font d'en Gurri i la font del Llorer i ja pugem al turó d'en Galzeran o d'en Mates, un 100 cims amb boniques vistes de Montgat, Badalona i el mar. Continuem cap al dolmen de Castellruf i la pujada al turó de Castellruf. Aquest turó té vistes de la Serralada Litoral i un jaciment arqueològic molt interessant. De tornada ja passarem per la font de la Mercè just abans d'arribar a can Girona de nou.
Si teniu una mica de temps us recomanem que passegeu per Santa Maria de Martorelles abans dit Martorelles de Dalt...és a tocar i té un graciós i rural casc urbà. En posem unes fotos a la presentació.

Hora Inici: 09:58 3 de des. 2020
Hora Fi: 15:06 3 de des. 2020
Distància recorreguda: 12,5 km (05:08)