Tijd  5 uren één minuut

3,4
6,9

3126 maal bekeken, 106 maal gedownload

in de buurt Beget, Catalunya (España)

Caminada per la serra Llarga de Monars, durant la qual hem fet els cims de Bordellat i Comanegra, però que l’amenaça de mal temps ens ha fet ser previsors i per això, no hem anat fins al cim de les Bruixes com teníem previst.

Durant tot el trajecte, hem gaudit dels colors de tardor, que ens han ofert els grans boscos de rouredes que hi ha, si be, a les fagedes que donen a la vessant de Lamanère(França), les fulles ja havien caigut dels faigs, per l’acció de les recents pluges i ventades.

La caminada l’hem començada al coll de Golofreu, a on hem arribat, seguint la pista que surt de la carretera GIV-5223 (a uns tres quilòmetres de Rocabruna i molt abans d’arribar a Beget), i que és el camí de Rocabruna a can França, amb el següent recorregut:

Coll de Golofreu i oratori de Sant Antoni – GR-83 – cingle Blanc – coll de Malrem – corriol que carena la serra Llarga de Monars (ens ha costat una mica trobar-lo a la pujada) – collada fonda de Malrem – cim de Bordellat – collada Fonda – cim de Comanegra – els Triadres – bassa de Monars – pista camí de Rocabruna a can França – can França – arribada al coll de Golofreu.