Tijd  5 uren 21 minuten

2,5
5,0

107 maal bekeken, 3 maal gedownload

in de buurt Queralbs, Catalunya (España)

Caminada amb sortida des de la collada de Fontalba al cim del Puigmal, amb la intenció de fer el recorregut circular des del cim fins a Núria i tornada a Fontalba, però ens hem trobat que dalt del cim la neu era trepitjada però la baixada per la tartera del costat de Núria, la neu estava ben glaçada i per tant no hem pogut baixar cap a Núria, pel perill que comportava fer-ho sense grampons.

De totes formes, hem pogut gaudir d’un dia radiant, ben assolellat i sense vent, que ens ha permès gaudir plenament de les vistes que hi ha dalt del cim, doncs hem pogut contemplar infinitat de muntanyes, entre les que anomenem tota l’olla de Núria (Puigmal de Llo, Finestrelles, Eina, Noufonts, Puignegre, l’Àliga, Torreneules, etc.), Balandrau, Infern, Bastiments, Taga, Pedraforca, Gallina Pelada, Carlit, Pessons, Tossa d’Alp, Puigllançada, Puigpedròs, Tossa Plana de Lles, etc., i cap al sud, Montserrat, Montseny, Cabrera, La Mola, etc., amb la Cerdanya i el Ripollès als nostres peus.