Tijd  3 uur 58 minuten

1,9
3,8

102 maal bekeken, 8 maal gedownload

nabij Calvià, Baleares (España)

Una ruta que a la seva primera part, a dins el comellar de l'Infern no té camí ni viarany. Un pic desapareix el camí, passat el forn de calç hem d'anar cercant la millor opció per anar progressant, tendent a anar un poc per defora del torrentó, per el caire esquerre en el sentit de pujada. aquest tram és un poc incòmode però res que no se pugui fer. Una vegada que veim que, el comellar i el torrentó que forma la part d'unió dels dos vertents del comellar, gira un poc a la dreta, just al punt a on veurem un rol·lo de sitja, és a on trobarem la resta d'un camí amb marge de sosteniment que ens durà cap a la pista que ve dels colls de sa creu i des vent, i que s'endinsa per la serra de naburguesa i mena al mirador de n'Alzamora. A prop del mirador amb restes del refugi surt un tiranyet que baixa amb molta pendent fins a les coves del marbre a on neix la pista que se degué bastí per l'explotació minera que es pretenia a aquests indrets. Un pic a la pista tan sols ens queda seguir-la cap a la carretera.

barrera i girar a la dreta

forn de calç

trincherra

balma oberta

camí amb marge

sitja

cami

creuer pistes i sortida camí'