Tijd  3 uur 57 minuten

3,0
5,9

209 maal bekeken, 11 maal gedownload

nabij Gavà, Catalunya (España)

Avui hem fet la Ruta " Gava - Castelldefels - Gavà "
Comencem la Ruta en el Parc del Calamot al costat de la Masia Can Roses, des d'on agafem el camí que ens porta a passar per sota de la carretera, continuem la Ruta passant pel costat dels Bombers de Gavà i en la Rotonda de La Sentiu agafem el camí que passa per la Gossera i la carretera de la pedrera on agafem un corriol que ens porta al costat de la torre elèctrica per anar a buscar la Masia de Cal Ganxo, abans anem a veure la Cova Perduda situada entre vegetació però localitzable, continuem el sender i abans de la Masia de Cal Ganxo, baixem les escales, passant pel pont de fusta que ens porta a la Plaça de Can Roca on aprofitem per esmorzar.

La tornada a Gavà la fem passant per la Urbanització de Vistalegre i Can Llong on hi ha un forn de rajoles que actualment se estan portant a terme la neteja i reconstrucció.
Continuem la ruta pel Parc de Bombers de Gavà i el Par del Calamot on acabem la ruta en el punt d'inici.