Tijd  één uur 52 minuten

1,5
3,1

13782 maal bekeken, 206 maal gedownload

nabij Lautersee, Bayern (Deutschland)

Volta circular per l'espectacular passarel·la sobre el riu Leutascher, al llarg del recorregut podem aprendre llegint els diferents panells informatius. Es dona la peculiaritat que circula per Àustria i Alemanya. Per entrar a la part Alemanya ens caldrà baixar per un corriol bastant dret.

Vuelta circular por la espectacular pasarela sobre el río Leutasch, a lo largo del recorrido podemos aprender leyendo los diferentes paneles informativos. Se da la peculiaridad que circula por Austria y Alemania. Para entrar en la parte de Alemania necesitaremos bajar por un sendero bastante derecho.

Tour the spectacular circular walkway over the river Leutasch along the way we learn reading different information panels. It provides that flows through Austria and Germany. To enter the Germany we must go down a path quite right.
Aparcament
Hi podem reposar una estona
camí pel riu
possibilitat de retallar el camí

2 commentaren

• Foto van ANBIKE

ANBIKE 1-okt-2014

Ik heb deze route gevolgd  Bekijk in detail

RUTA MOLT DISTRETA I EL COLOR DE L'AIGUA ESPECTACULAR!

• Foto van margamussons

margamussons 17-jul-2018

Ik heb deze route gevolgd  geverifieerd  Bekijk in detail

Ruta molt bonica. L'entorn es preciós. Aconsello desviar-se per veure la cascada, tot i que s'ha de pagar val la pena.