Tijd  4 uur 35 minuten

3,4
6,8

9801 maal bekeken, 931 maal gedownload

nabij Sant Cristòfol de les Fonts, Catalunya (España)

Recorregut:
Seguint l'Itinerari.1 a partir del punt d'informació: La Fageda d'en Jordà - La Fageda Productes Làctics - Volcà de Santa Margarida - Volcà Croscat - La Fageda - Fi

IBP: 100 hkg
Desnivell acumulat: 350m
Temps emprat en moviment: 4hores
Dificultat: Fàcil/Mitja

Descripció:
Preciosa sortida amb petites connexions seguint l'Itinerari 1 i el 15 a la zona volcànica de La Garrotxa.
Començament al punt d’informació turística de la Fageda d’es d’on es creua una part d’aquesta, segurament un dels punts més bonics de la sortida. Continuem per un sender on ràpidament s’arriba a la coneguda Cooperativa “La Fageda” on podrem degustar uns magnífics iogurts i amb antelació visites programades. Continuem ara l’itinerari fent una dura però curta pujada a peu i continuació fins al Volcà de Sant Margarida, baixada a l’ermita inclosa i realitzem unes fotografies.
Pujada de nou al camí i breu baixada fins al Càmping Lava on creuem la carretera.
Per accedir al volcà Croscat ens desviem de l’itinerari agafant el n.15 durant uns metres per a poder veure la secció del volcà des de dins. Més tard el tornem a agafar per acabar arribant al punt d’inici amb pocs minuts creuant de nou una part de la Fageda d'en Jordà.

Ermita de Sant Miquel de Sacot

• Foto van Manel_49

Manel_49 31-mrt-2015

Ik heb deze route gevolgd  Bekijk in detail

És una de les excursions més emblemàtiques de la zona. Molt recomenable

• Foto van albert.cs

albert.cs 6-apr-2015

Moltes gràcies per valorar Manel! Una bonica sortida per la zona volcànica. Salut

• eduardprat 24-jun-2015

Ik heb deze route gevolgd  Bekijk in detail

Preciosa ruta! Avui l'he feta i val molt la pena.

• Davi Padi 8-okt-2015

Decidimos hacer la ruta en sentido contrario, salir del parking, ir dirección al Croscat, subir al Santa Margarida, y terminar la ruta en la Fageda d'en Jordà.
    En este sentido se hace la subida al Santa Margarida un poco más dura.

• Foto van megabiga

megabiga 8-nov-2017

Ik heb deze route gevolgd  geverifieerd  Bekijk in detail

Esperaba una ruta mejor, aunque la ultima parte de la fageda es muy bonita! Me cansan.las rutas en pista y me decepcionó la fabrica de leche que ha contaminado todo a su alrededor. Hay olor pestilente durante bastante rato. La ruta estaba muy seca en general.