Tijd  3 uur 8 minuten

3,0
5,9

454 maal bekeken, 10 maal gedownload

nabij Font-Rubí, Catalunya (España)

Ruta molt i molt satisfactòria que combina bones pistes i corriols de bon seguir amb el puntet d'aventura que suposa el Pas dels Lladres i la zona de l'Agulla de Valldellós.
Per acabar-ho d'amanir, el pas per algunes coves i les vistes esplèndides del Penedès.
Cal fer uns quants esments però.
El Pas dels Lladres té diversos passos de desgrimpar una mica. Cal estar atents a no perdre peu i requereix una mica d'agilitat i gens de claustrofòbia ja que amb prou feines si té un metre d'amplada i per contra és prou profund. En qualsevol cas, en sortir del pas i trobar-te davant l'Agulla de Valldellós paga la pena amb escreix. Atenció! al fondal de Valldellós hi és prohibit l'accés diversos mesos l'any per protegir els períodes de cria de l'avifauna del lloc. El paratge és ben feréstec i agrest.
El resultat que el GPS n'ha tret ha estat molt estrany, suposem que ha perdut el senyal per l'abruptesa del terreny. Poca pèrdua té però el camí. L'entrada al Pas dels Lladres, pot costar de veure una mica i la marca un arbre que surt de l'escletxa a la roca i que ajuda a baixar-hi.
Hem de dir també que no hem accedit a la cova del Bolet ja que hi hem trobat un grup nombrós de bons caminadors i hem decidit de deixar-la per un altre dia.

Agulla de Valldellós

Barraca de pedra seca

Cabana de pedra seca

Barraca de pedra seca 1

Cabana de pedra seca integrada en el mur

Cal Barraló

Cal Barraló -runes- amb pou al darrere
Grot

Cova de l'Arena

Cova de l'Omella

Cova del Bolet

Grot

Coveta

Petita cova arrodonida al costat de la Cova de l'Ametlla

Font de Conilles

2 commentaren

• Foto van 100_PEUS

100_PEUS 31-jan-2019

Molt ben feta la ressenya, però el tros del Pas dels Lladres i l'Agulla de Valldellós, no l'hem fet, ja que el pas esta prohibit pels Agents Forestals, de l'1 de gener fins el 15 de juny, per ser zona de nidificació d'aus protegides, però hi tornarem el setembre.

100_PEUS 1-feb-2019

Ik heb deze route gevolgd  geverifieerd  Bekijk in detail