3,8
7,6

1000 maal bekeken, 48 maal gedownload

nabij Les Oluges, Catalunya (España)

La Segarra, al febrer, amb tots els camps d'ordi verds i els ametllers florits sembla el millor de la Toscana. I ho tenim a tocar. No us ho perdeu, i passegeu-hi. Pot ser aquesta ruta o per qualsevol altre banda.

La ruta que proposo té la gràcia de passar per una colla de poblets, alguns d'ells preciosos, com Montfalcó Murallat. És tracta d'una passejada molt fàcil i tranquil·la que ens permet gaudir de un camps que no poden ser més verds (al febrer), empolsinats de blanc i rosat pels ametllers florits. Més entrat l'any, quan floreixen tots els marges, l'ordi encara no es groc, i no fa massa calor, també ha de ser increïble, segur.
Deur

Montfalcó Murallat

Gàver

Font de Gàver - Naixement del riu Sió

4 commentaren

• Foto van xavij

xavij 17-dec-2017

Ik heb deze route gevolgd  geverifieerd  Bekijk in detail

Pobles inpreionants euta sensilla i mol bonica

• Foto van janfigueras

janfigueras 29-sep-2019

Hola Vi. 99 volem fer aquesta ruta per Cervera i voldria saber si hi ha molt d'asfalt?
    Gràcies per les rutes.

• Foto van Vi.99

Vi.99 29-sep-2019

Només l'últim tram, per tornar a Montfalcó, es per asfalt. Ara bé, és una carretera local, sense trànsit. La passejada val la pena. L'Alta Segarra es meravellosa, tot l'any. Sobretot, avançada la primavera, quan els camps comencen a espigar i els marges són florits.