Tijd  5 uren 50 minuten

3,8
7,6

112 maal bekeken, 5 maal gedownload

in de buurt La Ral, Catalunya (España)

Caminada des de la collada del Sitjar als cims del Puig Ou (100 cims de la FEEC) i el Talló, amb el següent recorregut:

Collada del Sitjar – Avenc de la Tomba del Sitjar – fageda del Sitjar – PR C-186 – Miradors – basses del Sitjar – coll de Canemar – coll de la Bau – coll d’Arrencafels – ras del Freixe – Puig Ou – mirador de la Creu – coll Salgà – camp de Dalt – collada de Resclusanys – les Colladiques – el Talló – grans Faigs baixant del cim – collada del Faig – collada de Resclusanys – portell de les Roques – camp de Dalt – camí de Resclusanys i Oix – coll d’Arrencafels – coll de la Bau – coll de Canemar – arribada a la collada del Sitjar.

Atenció.-
Per arribar a la collada del Sitjar, ho hem fet per la pista asfaltada en bon estat, que surt des del càmping de Camprodon passant per la desviació al Santuari del Remei. A la tornada, ens hem desviat per la pista també asfaltada que va directe a Sant Pau de Segúries.

Enllaç a altres caminades fetes per la mateixa zona:
Vall del Bac - Sant Andreu de Porreres - El Talló - Puig Ou - Coll de Creuers
S. Pau de Segúries – S. Bartomeu del Sitjar – Trevinedes – Forat dels Sunyers – Avenc tomba del Sitjar