Tijd  3 uren 36 minuten

2,0
4,0

24 maal bekeken, 0 maal gedownload

in de buurt Quès, Catalunya (España)

Senzilla i bonica ruta familiar per fer amb esquís de muntanya o raquetes que ens durà de l'Estació d'Esquí Nòrdic de Guils-Fontanera al Refugi de la Feixa.

01 Inici final Guils

Guils Fontanera és una zona amb moltes possibilitats per als aficionats a l’esquí nòrdic. Gràcies a la situació geogràfica, en una vessant d’influència atlàntica, compta amb més temps d’innivació. Quan el centre està a ple rendiment, pot oferir a l’esquiador fins a 34 km de pistes. L’estació gaudeix també d’unes magnífiques vistes panoràmiques a tots els cims i a la vall de la Cerdanya.

02 Mirador

03 Roques Blanques

04 Pla de la Feixa

Berghut

05 Refugi de la Feixa

El Refugi de la Feixa està ubicat en un entorn privilegiat, que gaudeix d’una protecció especial: el Pla d’Espais d’Interès Natural (PEIN) la Tossa Plana de Lles – Puigpedrós. La Feixa és un refugi petit, íntim, acollidor. Apostem per una filosofia de consum responsable i ecològic.