Moving time  3 uur 40 minuten

3,0
5,9

719 maal bekeken, 55 maal gedownload

nabij Rellinars, Catalunya (España)

Rellinars. Castell de Bocs. Les Fonts
Sortida de relativa facilitat, que comença al poble mateix de Rellinars, puja fins a les Boades, i arriba fins a Castell de Bocs. Nosaltres hem finalitzat la ruta al peu mateix del Castell de Bocs, a la corda que puja per la canal. No hem acabat de pujar perquè les pluges recents feien perillosa la pujada.
De tornada arribem a la riera de Rellinars, que portava molta aigua, es visita la font de Carlets, y les FONTS de Rellinars que com es pot veure a les fotografies, estaven desbordades de tanta aigua com sortia.
bona part del traçat, transcorre per camins amples fàcils de seguir i caminar.

Ajuntament Rellinars

• Foto van josep sanyas

josep sanyas 3-okt-2018

Ik heb deze route gevolgd  geverifieerd  Bekijk in detail

agradable caminada sempre per pista i corriols ben fresats. llastima que la riera baixava sequeta, pero hi ha fonts amb un bon doll.

• Foto van joanfamba

joanfamba 25-feb-2020

Ik heb deze route gevolgd  geverifieerd  Bekijk in detail

L'hem fet aquest diumenge. Bona ruta, ben grabada i per una zona que no coneixia. Gràcies. Dificultat moderada per la pujada al Castell. La resta fàcil