Tijd in beweging  5 uren 11 minuten

• Omgeving

5,1

767 maal bekeken, 21 maal gedownload

in de buurt Sant Feliu del Racó, Catalunya (España)

Riu Ripoll. Les Arenes. Sant Llorenç de Savall
La sortida de la ruta es fa des de el parking de l'Area d'esplai de les Arenes. Segueix per la marge dreta (direcció a Sant Llorenç) fins la font de la Boixa. La ruta travessa varies vegades el riu Ripoll, que desprès del episodis de pluges del mesos de Març i Abril, baixava força ple.
Segueix riu amunt, pel gual de la font del Platan, les basses de can Barceló y abans d'arribar a Sant Llorenç de Savall, carretera asfaltada cap a la depuradora, creuar el poble, per anar a buscar la Vall d'Horta per la ruta de la Matagalls-Montserrat.
Desprès anar a buscar la urbanització de les Marines, la ermita de les Arenes, y un corriol al costat de la carretera fins al sot del Sabater Vell. Només ens quedarà creuar la carretera y retornarem al punt de partida.
Es una ruta llarga, mes de cinc hores de caminar, però no es difícil de fer.
Fontein

Ermita les Arenes

2 opmerkingen

• Mick19 15-jun-2020

Ruta muy interesante a través de un paisaje espectacular.
    Pero cuidado, la primera mitad (del parking Les Arenes a Sant Llorenç Savall siguiendo el río) es solo recomendable para gente con espíritu aventurero (sin niños ni personas delicadas): tiene puntos complicados de seguir, alguna vez por el track y otras veces por el terreno (cruzar varias veces el rio con bastante agua estos días, subir un terraplen, caminar un pequeño tramo por la carretera con muchas curvas y tráfico de bicis, motos, coches...).
    Igualmente lo hemos disfrutado mucho. Gracias por compartir.
    P.D.: La segunda parte (de Sant Llorenç Savall a Les Arenes) es bastante fácil, muy diferente pero igualmente bonita (sobre todo por la vegetación en primavera).

• Mick19 15-jun-2020

Ik heb deze route gevolgd  geverifieerd  Bekijk in detail

Ruta muy interesante a través de un paisaje espectacular.
    Igualmente lo hemos disfrutado mucho. Gracias por compartir.