Tijd  4 uur 14 minuten

2,4
4,8

7682 maal bekeken, 753 maal gedownload

nabij Sant Llorenç, Catalunya (España)

Ruta dels 7 gorgs. Campdevanol.
Deixem cotxe parking camping. Atravesem pont metalic i seguim pista a l'esquerre, seguint marques de PR grogues i blanques. Seguim una pista que passa x seguent aparcament i formatgeria, a trossos cimentada.
Deixem la pista i agafem corriol que baixa cap al riu, no està senyalitzat. Sortim x sobre del GORG DE LA CABANA. Creuem el riu i enlloc de tirar a la dreta ( està marcat) enfilem amunt (també trobes marca de PR a l'inici). Ja ens adonem que no es el camí. Reculem i seguim corriol a la dreta.
Al poc trobem la indicació del GORG DE LA TOSCA. Ens desviem per baixar al gorg i tornem a pujar ( tota l'estona fem el mateix: baixar al gorg i tornar a pujar al camí, excepte a l'ultim gorg).
Tots els gorgs, excepte el 1er i el de la bauma, estan marcats amb un senyal de fusta.
Passem pel GORG DE L'OLLA i després pel GORG DE LA BAUMA,
Despres del 5è gorg, EL DEL FORAT, s'ha de creuar el riu. S'ha d'agafar corriol a la dreta, encara que just d'on surt hi ha arbre marcat amb creu, com si no fos el camí. ( Si segueixes la pista ja veus que no es el cami.)
Al poc de creuar el riu trobes una porta i al poc el desvio del GORG DEL COLOMER PETIT i finalment el desvio del GORG DEL COLOMER.
Des d'aquest gorg, enlloc de remuntar de nou al camí i tornar per la pista cimentada o refer camí, sortim per l'altre banda del riu per remontar per l'altre banda del riu i arribar a pista que seguim cap a l'esquerra, planejant per trobar un altre pista, on hi ha indicació que a l'esquerre vas al gorg del colomer petit. Nosaltres seguim a la dreta pujant cap al coll de colomer.
Seguim el camí fins que ens trobem amb un altre pista ( coll de gui) que agafem baixant a la dreta.
Passem per can Bussacs. Despres de passar x sobre la casa, i dels 3 pallers, i girar el cami a l'esquerra agafem un corriol que va abaix marcat amb senyal groga a pedra del camí.
Pasdses per bosc d'avellaners i roures i vas baixant x camí ben marcat fins arribar de nou al parking.

Kruispunt

Desvio dreta corriol no marcat

Cteuat riu desvio dreta planeja

Desvio dreta gorg bauma

Kruispunt

Desvio dreta

Desvio dreta sembla a l'arbre hi ha creu com si no fos el camí

parkeren

Cotxe

4 commentaren

• Foto van Gemmastarr

Gemmastarr 10-jan-2016

Ik heb deze route gevolgd  Bekijk in detail

se'ns va fer tard i vam haver de tornar pel cami de terra, vam arribar fins la punta més baixa.

• Foto van josepcoletp

josepcoletp 1-jan-2018

Ik heb deze route gevolgd  geverifieerd  Bekijk in detail

Me a gustado

• Foto van molinared

molinared 1-okt-2019

Ik heb deze route gevolgd  Bekijk in detail

Paseo suave, únicamente hay que bajar y subir un tramo agarrado a una cuerda bien puesta, imprescindible el baño, recomendado 100%

• Foto van mcarrerasr

mcarrerasr 1-okt-2019

Gràcies per totes les vostres valoracions