Tijd  6 uren 4 minuten

4,6
9,2

199 maal bekeken, 14 maal gedownload

in de buurt Sant Feliu de Codines, Catalunya (España)

Caminada amb sortida des Sant Feliu de Codines, en la que hem aparcat al desvio de la carretera BP-1241 cap al cementiri i hem anat fins al cim de Pic del Vent ( Farell), passant a l’anada per Sant Sebastià de Montmajor i a la tornada pel Farell i el gorg de les Elies, amb el següent recorregut:

Sant Feliu de Codines – camí de les Elies – la Buana – les Elies – torrent de Sant Sebastià o de les Elies – PR C-9 – camí de la Vila – corriol i drecera a Sant Sebastià – Sant Sebastià de Montmajor – torre del Rellotge – encreuament de l’alzina de les Bombes – encreuament amb el camí del Farell – corriol de pujada al pic del Vent – pic del Vent – el Farell – urbanització del Farellet – enllaç amb el PR C-9 – gorg de les Elies – quintana del Fonoll – font del Fonoll – camí de la Baliarda – baixador al cementiri – arribada al punt de sortida.

A ressaltar, que nosaltres hem tingut un dia molt tapat i per tant no hem gaudit de bones vistes des del cim del pic del Vent, però que en un dia clar, es podem veure els cims de la Mola i el Montcau amb Montserrat al darrera i els ja més llunyans, Cadí, Puigmal, Montseny, Cingles de Bertí, Serralada Litoral, etc., així com, gran part de la plana dels Vallès Oriental i Occidental i Barcelonès, amb les poblacions de Sant Feliu de Codines, Gallifa i Caldes de Montbui als peus del cim.
Parkeren

Boom

Alzina de les Bombes

Kruispunt

Corriol de pujada directe al pic del Vent